JellyPages.com

Tuesday, March 22, 2011

Terima kasih sayang










 



Awak..kenapa saya perlukan awak?
Sebab tika keluarga tidak memahami saya, awaklah tempat saya luahkan ketidakpuasan hati ini. Awak tak berhenti menasihati saya untuk tidak terus menerus menyalahkan mereka. They did for your own good, kata awak.
Awak..kenapa saya perlukan awak?
Sebab ketika saya menghadapi tekanan kerja, awak biarkan sahaja saya melepaskan amarah pada awak. Awak diam aje bila saya marahkan awak tanpa sebab. maap marah awak kdg2 x tentu pasal...soriii
Awak..kenapa saya perlukan awak?
Sebab awak bersama saya disaat saya susah.


Awak..kenapa saya perlukan awak?
Sebab awak tetap di sini. Tetap berdiri di sebelah saya no matter what. Terima kasih awak. Saya sayang awak.



saye tahu saye bukanlah yg terbaek...kecewakan awak, jgn tnyer r bape kali....1 jerk sye nk awak tahu, no matter what, u r my love...n saye sayangkan awak aimi shahida.

ikhlas: AU

No comments:

Post a Comment