JellyPages.com

Tuesday, October 9, 2012

permata hatiku

assalamualaikum....

dah lame aku tak update sini.
aku tak taw nak buat ape...
td seharian tak gi kelas...
aku termenung sorang2 kat library.

nk buat kerja apa pon tak jalan.
projek final lg lah.
ni pon aku melepak kt bilik 24jam.
layan perasaan sorang2.

aku tak salahkan dia...
dia dah cukup baik yg pernah aku ada...
mungkin bnyk kelemahan pd diri aku yg kene aku tengok.

kadang2 duk sorang2 tanpa aku sedar
ade sumting yg menitis kt pipi...
cepat2 aku tunduk buat2 tidur.
dulu benda ni selalu jadi bila aku rindu n teringatkan abah...
sebab aku mmg xleh sorang2 nanti mcm2 aku pkir...

aku nak off kelas untuk seminggu nih...
sebab law aku gi pon, 1 ape pon aku tak fokus.
maap kawan2

:;doaku buatmu sayang::

No comments:

Post a Comment