JellyPages.com

Wednesday, May 22, 2013

dugaan barangkali....

aSSaLamuaLaikum.....

dah lama kan aku tak menulis?
bz dgn urusan duniawi barangkali...

yer dan sebab kesibukan inilah membawa padah kepada aku...
aku tak salahkan orang lain. mungkin diri sendiri yg bermasalah.

maaf atas khilaf yg dilakukan tanpa aku sedar.
satu yg aku belajar dari seseorang, SETIA.
ramai org cakap bukannya susah pon... tapi pada aku TRUST itu penting.

Aku ni bukanlah insan yg HANDSOME mcm BRAD PITT,
Aku ni bukanlah insan yg KAYA mcm BILL GATES,
Aku ni bukanlah insan yg FAMOUS mcm SIWON,
Aku ni cuma lelaki biasa yg dilahirkan sebagai khalifah kat muka bumi ni.
Aku hanya insan yg bernama MUHAMMAD SHAHRUL NIZAM..
Insan yg biasa-biasa saja.

Sekeping potret kau dah mampu buat aku bersemangat untuk memulakan hari-2 mendatang,
Sebaris msg kau dah mampu buat aku tersenyum sendirian,
Sebutir kata HAI dari kau dah mampu buat aku berbunga keriangan....

Ya aku seorang insan yg cpt touching, tapi touching aku, aku simpan sorang-2.
Apa yang aku buat, aku takkan susahkan sapa-2..
Apa usaha yang aku cuba lakukan aku tak perlu mention 1 dunia untuk tahu...
Sebab aku taw ikhlas aku pada kau xder sape boleh pertikaikan.

Aku tak taw kau still bukak blog ni atau tak...
Takpelah at least ada jugak kenangan yg akan aku simpan.
Orang cakap, lelaki yang hebat berdirinya seorang perempuan dibelakangnya...
Aku tak nafikan benda tu...

Tapi aku harap bimbingan sikit-2 yg aku berikan tuh akan terus kau buat...
Terima kasih jadi ALARM CLOCK aku
Terima kasih jadi BANTAL PELOK aku
Terima kasih jadi PENGUBAT DUKA LARA aku
Terima kasih untuk SENYUMAN itu.

Don't Forget to SMILE =)
Ayat aku untuk kau.


**Galau nya diri ini hanya ALLAH yg taw. Semoga kau dirahmati Allah selamanya. #sayang #msn #AU #love ♥♥♥

No comments:

Post a Comment