JellyPages.com

Saturday, January 1, 2011

wanita dari mata lelaki

assalamualaikum.... ;)

yeahh hari neh aku nak cter sal perempuan! yup gurlz....



Dari ilham seorang lelaki..
“ Wanita adalah insan istimewa, biarkan mereka terus membebel, merengek atau mengilai seperti Pontianak. Seburukburuk perangai wanita, ia akan terus melekat di hati kita selagi hayat di kandung badan”



yup sume ape yg dicakap neh betul.....di setiap kejayaan lelaki mesti ader perempuan di belakang nya.
huuuuu.....awak...1 hari tanpe awak....1 hari xmsg awak....1 hari x dgr sore awak....saya jadi kalut...
saya jadi risau.....yeah mgkin awak tak nampak....tp saya nak awak tahu....awak sgt bernilai bagi saya.




Memanglah awak tak se-cun ERRA FAZIRA  but the smile yang ikhlas, forever melekat kat ati and sukar ada pengganti.....saye suke awak senyum....sbb ianya mampu buat saya tenang....

awak.....
hadirmu membuat hari-hari tersenyum bahagia....
awak.....
saya sayang awak sangat-sangat~!

Jika kamu memancing ikan....Setelah ikan itu terlekat di mata kail, hendaklah kamu mengambil ikan itu....Janganlah sesekali kamu LEPASKAN ia semula ke dalam air begitu saja....Kerana ia akan SAKIT oleh kerana bisanya ketajaman mata kailmu dan mungkin ia akan MENDERITA selagi ia masih hidup.

Begitulah juga .........


Setelah kamu memberi banyak PENGHARAPAN kepada seseorang...Setelah ia mulai MENYAYANGIMU hendaklah kamu MENJAGA hatinya....Janganlah sesekali kamu meninggalkannya begitu saja....Kerana dia akan TERLUKA oleh kenangan bersamamu dan mungkin TIDAK dapat MELUPAKAN segalanya selagi dia mengingatimu. ...
 
Sedangkan jika kamu cuba memperbaikinya mungkin ia masih dapat dipergunakan lagi....Begitu juga jika kamu memiliki seseorang, TERIMALAH seadanya....Janganlah kamu terlalu mengaguminya dan janganlah kamu menganggapnya begitu istimewa....Anggaplah dia manusia biasa. Apabila sekali dia melakukan KESILAPAN bukan mudah bagi kamu untuk menerimanya.... akhirnya kamu KECEWA dan meninggalkannya.

 Terlalu mengejar kesempurnaan.Kelak, kamu akan KEHILANGANNYA apabila dia menjadi milik orang lain... Kamu juga yang akan MENYESAL.....



awak......
saya terima diri awak seadanya....saya terima diri awak skang....saya nk ucap terima kasih....sbab sudi bg kongsi kaseh sayang dgn awak....saya sayang awak aimi shahida.


p/s: smoge hbgn kite kekal...amin insyallah....kite doa yerp....
bahuku bahumu jua~
gadisku gadismu~


ikhlas;
AU













No comments:

Post a Comment