JellyPages.com

Tuesday, January 4, 2011

aku windu dad

huuuu

assalamualaikum sumer ;)



post kali neh sume sedeh2 kot....
bile duk sorg2....ttbe mcm2 yg ak pkir...
sal result aku yg ancos....neh law dad ade lg memg ak kene bantai n dad....huuuu

smoge dad dtmpatkan dikalangan org2 beriman..al-fatihah amin.

kelaz dah start...1st kelaz dah ad asgment...
wahh cari 20 artikel....giler la sbjek neh pengukuran dan penilaian ~~!
subjek c++ pon da ad keje...adehhh

kelaz tadi lak kene cari what is operations research -------> 3jam kedit...mati la aku...
sem neh gak ade subjek mikro-teaching -----> kene mengajar kt depan kelaz...aduhh
sem neh gak aku sgt bz n kelab usahawan . aduiii mati2


sem depan.......... ------------> Latihan Mengajar

insap lah AU ... tlg la insap..ko dah nk abes belajar dah..tp ko maen2 lg...
huuuu sedeh2......


c.h.e.n.t.a ---------> aku harap hbgn kami kekal...ak berdoa kpdmu Ya Allah kaw peliharalah hbgan kami. amin


p/s: mcm2 dugaan dlm hdpku....smoge ak tng hadapinyer...

No comments:

Post a Comment