JellyPages.com

Friday, February 18, 2011

♥ semua tentang kita ♥

assalamualaikum ;)

woahhhhhhhh lame x hupdate...kali neh hupdate post khas untuk anda!

kau dan aku.......
punya satu perasaan yg sama

kau dan aku.......
punta satu rasa yg sama

kau dan aku........
punya satu hubungan yg istimewa

kau.....
gadis yg aku chentai

kau.....
gadis yg  aku sayangi

kau....
gadis yang bermain di mindaku

aku...
aku peneman setiamu

aku...
aku pendengar terbaikmu

aku....
aku adalah penchentamu yg setia

kita....
kisah kita menjadi satu
menjadi kisah yg teristimewa
menjadi kisah yg indah
semuanya tentang kita..........


♥ aimi shahida ♥
inginku coretkan nukilan ini
bahawa aku amat menyayangi dirimu setulus hatiku....
hanya aku cinta kau seorang!

♥ aimi shahida ♥
kita bermula sebagai seorang kenalan
sebagai seorang rakan
sebagai seorang sahabat
dan kita akhirnya ia menjadi sangat istimewa
smoge ikatan ini kekal selamanya.......


dua hati menjadi satu
AU + ASashimia

ikhlas;
muhammad shahrul nizam
2.30pm
dalam bilik~

p/s: lebiu sayang so muchhhhhhhhhhhhhhhhh~~!! 

2 comments:

  1. fewwiiitt
    jiwangnye !
    bdw , tenkiuuuuu so muchhh :)
    leb leb leb u cyg~ 143

    ReplyDelete